ce spunem noi?

Nu mie frica sa lupt…Nu ma tem sa fiu batut si sa pierd…
Nu mie frica ca ajung schilod mai bine mor in lupta…
Aud vantul cum bate…Aud teama din sufletul meu…
Cu toate astea, imi caut mereu un alt adversar…

(_¸.•*´’`°¤¸¸.•’´O`’•.¸¸¤°´’`*•.¸_)
(_¸.•*´’`°¤¸¸¤°´’`*•.¸_)

ஜ۩۞۩ஜ-SI PENTRU CEI CURIOSI-ஜ۩۞۩ஜ
NU TE LOA CU NOI SA NU NE LOAM NOI CU VOI

.•°*”˜©º° Super-Fighter °º©˜”*°•.princess.jpg

3 răspunsuri to “ce spunem noi?”

  1. vampiri nu exista acestea doar sunt minciuni.Chiar voi credeti in asta,eu una nu si niciodata nu o sa cred pina cind nu vad cu ochii mei si atunci o sa cred,dar totdeauna nimeni nu crede in legenda aceasta nascocita.
    Eu una as face asa daca ar fi adevarat,as esi de multe ori pe afara si as striga vampirilor esiti eu nu am frica de voi ati inteles ,ce vati speriat ce va temeti ca o s ardeti la soare,si atit.
    Dar totdeauna este o nascocire si nu o sa cred niciodata.
    (Paca).

  2. sa-mi scrieti daca vreti sa vorbim pe skayp

  3. skaypul meu este…………………..dintrun tii sami scrieti daca vreti sa vorbim sau sami aratati un vampir adevarat,si acum la revedere.

Lasă un comentariu